вівторок, 1 липня 2014 р.

Що принесе нам липень? Крім липи, звичайно:)

Привіт. Сьогодні перше липня, а для мене перше число - завжди свято. Так чи інакше, ми святкуємо його з чоловіком як річницю "початку зустрічання" ось уже довгих/коротких 9 років. Коли я сказала "так чи інакше" я мала на увазі, що не завжди святкування шикарне і з розмахом. Зазвичай, ми не даруємо один одному матеріальних подарунків. А даруємо час.

Пост про те як пройшов червень - перший літній місяць.

blog-pro-italijsku-movu
Фонтани в Reggio Emilia

Усе налагодилось.  Ті перепитії, що відбувалися з нами у травні скінчились, життя повернулося у своє спокійне русло. Я люблю, коли спокійно. А ще, з"явилась купа енергії для роботи та досягнення інших цілей.

Для мене липень буде викликом. Бо це вперше, коли я склала план на щодень для роботи з блогом та сайтом. Я накреслила щось схоже на календар у блокноті і спробувала написати у кожній ячейці що я буду робити в цей день. Точніше, якого результату мені потрібно досягнути.  І вперше спробую систематизувати таким чином роботу. Це надзвичайо цікаво. Навіть з тієї точки зору, що я зможу випробувати себе. Бо ж ентузіазму вистачає тільки на перший тиждень місяця.

Головна робота усе ж таки лежить у сфері розвитку груп Вконтакті та у Фейсбуці. Сюди ще віднесу Гугл+ та Твіттер. У цьому я повний нуль. Не дивлячись на це, люди по-трохи підтягуються. Варто зробити так, щоб їх було більше. Тому оновлюватиму групи щодня. Може з часом до мене прийде розуміння як вести їх правильно.

Із запланованого на червень я зробила рівно половину. А саме: написала декілька статтей і купила домен з хостингом. У цьому мені надзвичайно допоміг сайт Олега Волощука http://webdigest.com.ua.  Він там детально усе пояснює. Навіть відео записав. А особливо тішить чиста українська мова. Якщо ви теж роздумуєте над створенням блогу - цей сайт 100% стане вам у нагоді.

Щодо липня, то стратегія полягає у частих оновленнях груп та оновленні блогу раз на три дні. У мене уже готовий навіть список тем, про які я хочу вам розповісти. Пам"ятаєте про планування? ;)

Я далі працюватиму над новим сайтом для початківців, що вивчають італійську мову. І хочу довести його трохи до пуття. Не запустити, ні. Думаю, що ще трішки рано. Просто навести там порядок. Зробити кістяк.

І моє інше величезне бажання - зробити декілька гарних фото себе + родини і змінити нарешті аватарки. На це можна витратити один день, але часу як завжди не вистачає. Ну, ви знаєте...

Такий сумбурний пост вийшов. Таким я його і задумувала. Суцільний потік свідомості без будь-якої структури.

Гарного вам липня, гарного нам свята.


Схожі статті:

Немає коментарів:

Дописати коментар