понеділок, 14 квітня 2014 р.

Зворотні дієслова в італійській мові. Початківцям!

Я щиро вірю, що зрозуміти зворотні дієслова в італійській мові, не складе українцям жодних проблем. Ми також їх маємо та щодня використовуємо.


zvorotni-dieslova-v-italijskij-movi
italgram - це 911 у вивченні італійської мови;)



Одразу скажу, що у цьому пості я хочу познайомити вас із зворотніми дієсловами і дати список найнеобхідніших для початкового рівня. Я не пояснюватиму детально як вони утворюються та змінюються у різних часах та способах дієслова - це не моя мета.


Хотілося б, щоб ви побачили загальну картину, та самі прийшли до розуміння. Розвиваймо когнітивні навики! Тим паче, я сподіваюсь, що ви навчаєтесь за підручником чи самовчителем і усі правила уже розписані там. Як правило у темі про розпорядок дня (я прокидаюсь, вмиваюсь...)


Зворотні дієслова в італійській мові:


  • закінчуються на часточку -si (аналог українського -сь, -ся);
  • означають дію по відношенню до себе (lavarsi - вмиватися - вмивати себе); 
  • інколи означають і взаємну дію (у випадку з vedersi - бачитись, ми бачимось один з одним - взаємно з іншою людиною).

АЛЕ! Не усі зворотні українські слова відповідають зворотнім італійським. І навпаки. Більшість, але не всі. Так, наприклад, tornare означає "повертатись" і не містить часточки -si (torno a casa - я повертаюсь додому).

Що ще треба знати?


Кінцева часточка -si відділяється від діслова і стає перед ним, змінюючись, відповідно до особи (це буде добре видно далі на картинках). "Рештки" дієслова відмінюються як завжди, звичайнісіньким способом. 


zvorotni-dieslova-v-italijskij-movi

Зворотні дієслова в італійській мові


Для зручності, можете зберегти ці файли на комп"ютер. Всього я вибрала 30 найбільш вживаних італійських зворотніх дієслів, що допоможуть вам спілкуватись і писати тексти на початковому етапі.

zvorotni-dieslova-v-italijskij-movi

Зворотні дієслова в італійській мові

Як працювати з дієсловами, вчити їх ефективно і швидко описано у цій статті. А потім доповнено тут.

А ще хочу вам сказати таке:

інколи важливо зупинитися і подивитися на своє вивчення мови тверезо. Чого вам не вистачає? Можливо дисципліни, самоорганізації? Або ви приділяєте іноземній мові надто мало часу? Чи не розумієте матеріал і не рухаєтесь далі? Зупиніться, і протягом п"яти-десяти хвилин проведіть аналіз. Знайдіть своє слабке місце і нейтралізуйте його. Ідіть до своєї мети швидше.



Схожі статті:

Немає коментарів:

Дописати коментар