середу, 2 квітня 2014 р.

Над чим я працюю. Плани на весну. Новини

Я веду блог Італійська мова онлайн уже три місяці. Розвиваю його і розвиваюся сама. Прочитати про те, що мене мотивувало створити цей блог можете у розділі Italgram допомагає. Що я уже зробила, і що планую робити далі?

italijska-mova-onlain
Квітень 2014. Весна буяє

Зроблено

  • На даний момент я написала близько 30 статтей - усі вони відображають мій досвід та бажання допомогти початківцям. Я хочу, щоб цей блог був корисним як для прекрасних людей, що уже деякий час вивчають італійську мову самостійно чи на курсах, так і для тих, хто робить перші кроки. Для мене важливо крокувати упевненно.
  • Я нарешті розібралася із структурою, тобто з тим - яким має бути блог, коли я закінчу оці попередні роботи з налаштуваннями, ярликами, хмарою тегів, коментарями і т.д. - технічної роботи тут море!
  • Я зробила аккаунт у Твіттері. Підписуйтесь - і будете отримувати повідомлення щоразу як виходить новий пост. Щоб це зробити - перейдіть по ссилці.
  • Я викладую свої свіжі фото. І це також спонукає мене фотографувати більше.

italijska-mova-onlajn
Вивчаючи італійську мову онлайн - погляньте на вулиці Сант-Іларіо

У планах на цей місяць

  • Створити групи у Вконтакті та на Фейсбуці
  • Створити розсилку, щоб можна було отримувати інформацію, нікуди не заходячи, просто зі своєї електронної скриньки.
  • Продовжити розгляд Congiuntivo. Нехай у цьому блозі буде найдетальніше керівництво з Congiuntivo в інтернеті українською. Досить перекладати російськомовні ресурси!
  • Опублікувати статті про книги італійською мовою - заплановані до прочитання на декілька місяців вперед, про мою улюблену італійську музику - розглядаймо її також як метод вивчення мови, про подорожі до Венеції та Пізи. Будете знати про мене трохи більше:)
  • Розібратися з тим, що ж усе таки є той рівень А2, що значить екзамен CILS і чи потрібно його здавати.
  • Продовжу тему із роботою в Італії.
  • Треба переписати (дещо покращити) перші написані мною статті. ("Нет предела совершенству" :)
  • Зробити меню - карту сайту, щоб вам було легше орієнтуватися і знаходити корисні статті.
А напочатку наступного місяця - розкажу про свої успіхи. І знову ж таки - плани.

Моя кінцева мета така:

створити живий відвідуваний проект, з купою корисного матеріалу для усіх рівнів та об"єднати в одному місці усе, що може знадобитись для вивчення італійської мови; зробити ком"юніті і вивчати мову спільно - таким чином вирішиться і проблема "говоріння" також - ви завжди зможете знайти партнера, що підходить вам по рівню і по духу.

Гарних вам деньочків і наснаги! Посміхайтесь, вивчайте іноземні мови, виходьте за рамки зони комфорту.

Сіао.



Схожі статті:

Немає коментарів:

Дописати коментар