середу, 16 квітня 2014 р.

Як вивчити італійську мову: музика

Перша моя курсова робота в українському університеті була на тему "Музика як психотехнологія". Тепер розумієте як сильно я люблю музику?

І це зовсім не секрет, що музика сприймається нами легко, із задоволенням. Ми слухаємо її на фоні, наспівуємо пісні несвідомо. Так, чому ж не зробити її методом вивчення мови?

Я часто говорю фразами з пісень. Найулюбленіша: "...Succede anche a noi...", коли ми зазнаєм такого непередбачувано-жалюгідного фейлу, якого можна було б уникнути.

italijska-muzyka
На вулицях Венеції багато вуличних музик




Улюблені "банди" і виконавці


Чесно, я не фанатію від італійської музики як деякі:) У цьому сенсі я люблю шведів і британців:) Але продовжую наполегливо шукати італійців, що мене здивують.

А ось і список італійських пісень з мого трек-лісту за останній місяць-два:

  • Adriano Celentano – La Cumbia Di Chi Cambia
  • Anna Tatangelo – Quando Arriva Arriva
  • Fabri Fibra – Pronti, partenza, via
  • Ivano Fossati – La Mia Banda Suona il Rock
  • Jovanotti – Punto
  • Jovanotti – Rosso D'Emozione
  • Marco Mengoni – In Viaggio Verso Me
  • Negramaro – CADE LA PIOGGIA
  • Tiziano Ferro – Stop! Dimentica
  • Tiziano Ferro – Ti Scattero' Una Foto
  • Zero Assoluto – Minimalismi
  • Zero Assoluto – Questa estate strana
  • Zero Assoluto – Scendi
  • Zero Assoluto – Seduto Qua
  • Zucchero – Il suono della domenica
  • Zucchero – Indaco Dagli Occhi Del Cielo
  • Zucchero – Un Kilo


Найкращі з них, для мене - Jovanotti, Zero Assoluto, Zucchero (на концерт останнього я б сходила з задоволенням - якщо у вас є вільні квитки - пишіть;).

Може ви мені ще щось порадите? А як ви вивчаєте італійську мову?

Усі треки зараз є у групі Вконтакті. Щоб бути в курсі всіх подій - підписуйтесь на нашу сторінку у Фейсбук, Вконтакті або Твіттер. Тоді ви отримуватимете свіжі пости прямо у стрічці своїх новин. 

Схожі статті:

Немає коментарів:

Дописати коментар