понеділок, 13 січня 2014 р.

Навіщо і чому: привітання читачам italgram.blogspot.com

Доброго дня, друзі!  Ось уже другий з половиною рік я вивчаю італійську мову. Звичайно, розмовляю я добре, але тільки зі знайомими мені людьми і тільки на знайомі мені теми:) Якщо мова заходить про щось нове та невідоме - мій мозок відключається і я потрапляю в ступор. Ех... як же це типово...

italgram.blogspot.com
Думаю почати блог italgram.blogspot.com



Мій рівень мови - це хороший В1, скажу по секрету: у мене є навіть диплом В2 з доволі гарними балами. Типу 92/100. Але вміння гарно здавати тести зовсім не говорить про те як ви знаєте мову на практиці.

Отже, мене звати Оля. І у мене є величезна мета на 2014, для виконання котрої я буду вчити, читати і займатись. Починаю блог у січні. Подивимось куди мене це приведе:)

Усі ми знаємо, що у вивченні мови головне - постійність, як, зрештою, і у блогінгу. Тому усі свої результати і звершення я буду записувати тут, у блозі Італійська мова онлайн. Якщо ж ви дійсно зацікавитесь блогом. то більше про нього і про мою історію вивчення італійської мови з нуля ви знайдете у розділі Italgram допомагає.

І якщо ви хочете підтримати мене - лишіть підбадьорюючий коментар. Ви сповните мене надіями на те, що комусь це також треба:)


Схожі статті:

Немає коментарів:

Дописати коментар